search in this Website

piatok 18. júna 2010

Resort 2011/ u mňa LANVIN a NINA RICCI

     Tohtoročná jar sa asi bude niesť v znamení chaosu. Nenašla som totiž jedinú podobnosť návrhárov v ich kolekciách.. :) No čo, možno som len ja slepá. V každom prípade ma mnohé sklamali. O takej kolekcii Marc Jacobs (môjho milovaného a uznávaného návrhára) sa radšej ani nebudem vyjadrovať. Ale čuduj sa svete našlo sa aj pár takých, ktoré ma očarili a neváhala by som si zaobstarať pár kúskov do šatníka. Medzi takéto chuťovky môžem zaradiť kolekcie resort 2011 LANVIN a NINA RICCI.
    Lanvin  ma očaril absolútne všetkým. Fotky sú famózne, modelky sú ženské, šaty sú plné sexappealu. TOTO dámy a páni je kolekcia s veľkým K! Čo žena potrebuje? Čo žena vyžaruje? Túžba, zábava, pozornosť, zmyselnosť, ženskosť to sú heslá, ktorými sa riadi aj keď nie veľmi pekný, ale určite talentovaný Alber Elbaz. :)











     Nina Ricci patrí momentálne k mojim obľúbeným značkám. Možno je to  aj preto, že ju vzal do rúk Peter Copping, bývalá pravá ruka Marca Jacobsa, a značka dostala taký minimalistický, ale stále ženský look. Nemôžem si pomôcť ja aj v tejto kolekcii vidím nežnosť, ženskosť, ale aj strohosť typickú pre francúzsky. Podľa mňa je základom úspechu výber farieb. Čerešňovo- ružová, nude, alebo biela to sú farby, ktorými sa dá len okúzliť. ;)









     BTW modelka je podľa mňa otrasná ja asi nikdy nepochopím, kde na tie baby chodia... No a to je odo mňa k téme resort 2011 asi všetko.  ;) Ako sa páčia Vám? Al ktorí iní návrhári okúzlili Vás?
Xoxo Katka

13 komentárov:

  1. Aja som sa vcera zamyslala nad tym ako su niektore modelky riadne skarede :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka nielenze niektre su skarede, niektore sa k tym kolekciam ani nehodia a v konecnom dosledku podla mna uberaju na celkovom kladnom efekte.. hroza ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty kabelky jsou bomba! Ano,modela příšerná,ale v dnešní době má už málo kdo opravdu KRÁSNÉ modelky. Vyjímkou je třeba YSL, Giorgio Armani. Snad nejotřesnější jsou Prada.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kati, mala som na mysli že ti napíšem niečo k tej modelke, až kým som sa nedostala k záveru kde si to komentovala sama...inak súhlasím, pekné farby, jemná ženskosť a zároveň strohosť....pekné. Vraj sa momentálne návrhári bijú o moletnejšie modelky, čo začínajú od veľkosti č.40 - huráááááá, skús pohľadať...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hej, hej uz to dlhsie registrujem s tymi modelkami .. nieco pozrem Dani ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vybrala si uzasne kolekcie. Naprosto s tebou suhlasim!:) na margo modeliek, asi ich vyberaju taketo aby saty vyzerali krajsie? :D no a taktiez podobne vyzeraju I modelovia (ci ako to vysklonujem :D) ale ja som spokojny, pridava mi to na egu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fotka tří dívek (9.) je skvělá, moc se mi líbí ty kloboučky co mají :) Jinak ty šaty potom...no klasika nikterak mě žádné neuchvátily, modelka se mi zdá úplně v pohodě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jinak procetla jsemt ady komentare jakoze nejotresnejsi modelky ma Prada? :-O To mate na mysli Sashu Pivovarovou a Laru Stone, ktere jsou poslednimi dvemi tvaremi Prady? Vzdyt jsou prekrasne, nevypadaji hold jako modelky z 90.let (Kate Moss, Naomi...), ale jsou hezke, zajimave, zvlastni necim upoutaji ne tuctove krasavice ala Victoria Secret....ale tisice lidi...tisice chuti...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nadia prave naopak, ze Prada ma pekne modelky a podla mna ma pekne modelky aj Chanel

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty dlouhatánské sukně jsou boží:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nina Ricci nádherná kolekcijka a kabelky sú nádherné. Páčia sa mi aj tie mačacie okuliare, čo majú tie tri "lietajúce" holky. Krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 2. fotka s dlouhou sukni a 4. s kabato/satama od Lanvin me uplne odrovnaly :) ach jak muzou ti navrhari byt tak uzasni :D ikdyz to neni muj styl, hned bych si to koupila! mela jsem moznost predvadet Lanvin svatebni kolekci a omdlevala sem z tech satu uplne!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Loli tá sukňa na druhej fotke dostala aj mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť