search in this Website

utorok 15. júna 2010

Nalaďte sa na plavky :)

  
     Ako sa pozerám, tak sa pozerám žiadne pekné plavky v obchodoch nájsť neviem. Jediné kreatívne, ktoré sa u nás dajú zohnať sú z dielne  Victoria´s Secret. Tie sú síce fajn, ale to má byť moja jediná voľba? Hádam nie :) 
     Chvalabohu mám okolo seba aj moje milované herečky, ktoré pre mňa majú nejaký ten typ vždy vo vrecku. Za ten dnešný vďačím mojej Nejčinde. luv ja darlin ;)

     Je na čase zaobstarať si plavky z módnych mól a plesknúť sa po vrecku, alebo sa aspoň pokochajte. :) Niečo tak krásne sa len tak nevidí. 

     Absolútny plavkový top tejto sezóny je pre mňa značka Agua Bendita Swimwear. Ich plavky sú síce pekelne drahé, ale za to majú ručne vyšívané detaily a ich celkový vzhľad je na nezaplatenie. (Ja chcem tie prvé, len neviem čo musím predať, aby som sa doplatila :))









     Ak ste si nevybrali (o čom silno pochybujem) máme tu ďalšie neuveriteľné kreácie v podaní Despi , Lady Lux  , Maaji Swimwear , PHAX Swimwear a mnohé ďalšie lahôdky, ktoré čakajú len na Vás. :) ( a na mňa ;))








     Ja neviem ako vy, ale ja som z nich úplne hotová. Prosím Vás ak takéto uvidíte niekde u nás v obchodoch, dajte mi vediet :) PS: Nezabudnite na tohtoročnú senzáciu "plavky celé" na akýkoľvek spôsob. Tak a leto môže začať;)
Xoxo Katka

      


 

8 komentárov:

  1. tak mými favority jsou určitě plavky na 10 a 12té fotce z vrchu :) ale překrásné jsou všechny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty černé se zlatými pyramidkami jsou překrásné. Kéž bych na ně měla hrudník...=( A moc děkuji za náor u mě. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lole.. :) Aj tie nausky niekde predavas? a BTW ja na ne hrudnik mam, a preto si ich nemozem dovolit.. bez ramienok nehrozi.. by som umrela od bolesti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty černý dovjdílný - krása :) černou se nic nedá zkazit..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jejda Lole sorry.. to s tymi nauskami nemalo byt tebe.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chcela by som sa opýtať či sa dakde tieto plavky dajú kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na zahraničných e shopoch..napr. tu: http://www.theorchidboutique.com/agua-bendita-swimwear.html

      Odstrániť
  7. Having read this I believed it was rather informative.
    I appreciate you finding the time and energy to put this content together.
    I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments.

    But so what, it was still worth it!

    Also visit my blog ... Mens Swimsuits

    OdpovedaťOdstrániť