search in this Website

nedeľa 20. júna 2010

Barbie vo svete módy

     Spolupráca módneho mága Louboutina s Barbie nie je žiadnou novinkou. Podarilo sa im urobiť limitovanú edíciu troch Barbie Louboutin (Anemone Barbie, Dolly Forever, Cat Burgla), ktoré majú krásne šaty a samozrejme Louboutin topánočky s červenými podrážkami a zvlášť krabicami. :) Podľa mňa ideálny darček pre fashionistky alebo pre deti s vkusom ;). Problém je cena. Teda aspoň pre mňa. 140 EUR za Barbie sa zdá už aj mne prehnané. Preto som blúdila po internete a myslím, že sa mi podarilo nájsť veľmi dobrú alternatívu.







Dajú sa kúpiť TU

     1. Barbie kolekcia, ktorú Vám chcem predstaviť ako prvú nesie názov Barbie Basics. Matel pripravil 16 "modeliek"  :), ktoré majú jednoduché čierne šaty, vysoké topánočky, červené pery, psíka na vodítku alebo ruku v bok. Veru nie sú to typické blondínky s ružovými perami na ktoré sme zvyknutí. :) Stoja okolo 23 EUR a kúpiť ich môžete napr TU.



    Týmto kráskam dokonca 12designérov "vdýchlo" dušu. A výsledok? Excelentný. Tie sa dali vo februáry tohoto roku vydražiť na E-bay . Šťastné to majiteľky. ;)





     2. Barbie Vintage Repros . Nie vždy vyzerali Barbie tak, ako ich poznáme dnes. Mať doma Barbie, ktorej sa dajú vymieňať parochne alebo takú, ktorá je napodobeninou z pred 50tich rokov? :) Ja hovorím áno. Sú štýlové, vitage (to je teraz strašne IN :)) a ich cena je zväčša do 30 EUR. Kúpiť ich môžete napr. TU.






     3. Svetové Barbie :) Aj vy radi cestujete? A čo tak mať doma kúsok Londýna na bábike Barbie? Sú to síce skôr zberateľské kúsky, ale darovať takúto Barbie kamarátke, ktorá miluje Paríž? Prečo nie. Tieto originálne kúsky stoja okolo 30 EUR a kúpite ich aj TU.




 


     Ah z toľkých Barbie asi budem mať nočné mory ... :) Ale ak Vám nestačilo špeciálne kolekeie Barbie nújdete TU.  Myslím, že by to mohol byť príjemný darček pre dievča zbláznené do módy. 
     A na záver, Louboutin nie je ani zďaleka jediný návrhár, ktorý s Matelom spolupracoval. Nájdu sa aj také mená ako Vera WangGivenchy,  Zac Posen, Versace a mnohí ďalší.. 
Xoxo Katka

Malá ukážka z návrhárskych dielní:






 



10 komentárov:

  1. Su dokonale, skoda ze nemoli taketo barbiny ked som bola malaa :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani mňa by takéto "Bárbiny" potešili aj dnes.. :) Ako malým by nám bolo ukradnuté či tie šaty šili v dielni Versace alebo nám ich šila mamina.. :) Teda ja som sa z tých od mojej maminky tešila veľmi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná nostalgická vzpomínka.... :) Ještěže jsem nic takového drahého neměla...všem Barbinkám jsem totiž vždycky ostříhala vlasy... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Až ma zahrialo pri srdci hneď z rána :) ja osobne som Barbie maniak (mám síce 23r.) a vôbec sa za to nehanbím :D naprosto ich zbožňujem už od detstva, len tie ceny mi niekedy pripadajú prehnané

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je dokonalost! Kdyby mi bylo míň, už prosím u rodičů:) Barbín jsem měla hodně, ale za mých mladých let byly asi tak dvakrát dražší a tyhle speciální edice se u nás naprosto nedaly koupit.
    Díky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Katka, ja tvoj blog začínam zbožňovať, týmto si mne osobne ulahodila, som ďalšia z Barbie maniačok a mám už rokov 26 :)), kedysi som ich začala zbierať, neskôr som si uvedomila, že investujem peniažky radšej do niečoho iného. Každopádne, krásne sú všetky bábiky a Louboutin modely, to je sila!! Potešila ma posledná fotografia bábiky v svadobných šatách, lebo v skoro rovnakých sa budem o 3 mesiace vydávať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéj Lení .. :) Ďakujem a zároveň GRATULUJÉM! Dúfam, že Ti to vyjde. :) A skús povedať nastávajúcemu, že taká by sa Vám hodila na svadobný "koč" :) Len neviem či zrovna túto, lebo tú navrhla Vera Wang a stojí 499 $.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Až je mi líto, že už svoje Barbie nemám :( :D

    OdpovedaťOdstrániť