search in this Website

utorok 1. júna 2010

Me and my last week

     Helou, helou.. Keďže môj blog má byť aj  "about me" tak sa Vám trošku posťažujem a pochválim :) Posledný týždeň bol pre mňa hektický.. Koniec skúškového a stále len učenie a učenie a učenie a učenie..
(však to poznáte), a potom niekde prichádzajú tie radosti v podobe premiéry Sex v Meste a nákupov (to asi poznáte tiež). 

     
     Celý tento týždeň sa  u mňa nesie v znamení čakania na piatok. LEBO po 1. Odlietam do Milána (Áno, áno! schopingovať! ) po 2. Pred odletom ma ešte neminie ťažká skúška a po 3. Som v napätí či mi stihnú prísť moje Chanel šľapky, ktoré som si chcela zobrať na tento módny trip. Nuž uvidíme ako mi to celé dopadne.. V každom prípade nebudem Vás zaťažovať tými starosťami no podelím sa s Vami aspoň s tými radosťami : )


     Tí z Vás ktorí ma poznajú vedia, že mojou úchylkou (a naozaj veľkou úchylkou) sú topánočky, štekličky, botičky.. nazvite si to ako chcete. .Som nimi posadnutá a niekedy mi to už aj samej lezie na nervy.. Tak ale nesprav si radosť, keď to skúškové je také nekonečné a nevychádza podľa predstáv .. ;) Do šatníka mi síce pribudlo aj pár kúskov oblečenia, ale pochváliť sa chcem (opäť) najmä topánočkami. 

(Ospravedlňte strašnú kvalitu fotiek, momentálne nemám k dispozícii normálny fotoaparát.) :/


Tak ako, páčia, nepáčia? :) Ja ich zbožňujem!

     
xoxo Katka


11 komentárov:

  1. satka LV je kraaasna..zavidim :D aj boticky cervene sa mi pacia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj nie tie hnede topanky niesu moje, ale su krasne. Brala by som také :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie biele sú krásne :) a ten podpätok :) wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem .. :) A áno, áno.. sú trošku vyššie :) prežijeme.. Pre krásu treba trpieť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aah ty svetle lodicky jsou mocmoc .) a ty cervene co sis brala do kina jeste vic, uzasne .) a pak satek :) libi se mi,aleod jiste doby, co ho trosku zprofanoval jisty pan raper, mi prijde legracni.. ale to si neber osobne, to je takova moje soukroma haluz :)
    a nausnice k outfitu jsou skvele!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Simsalabim dakujem, dakujem.. Ani tie biele ani tie cierrne som este nestihla mat na nohach.. ;) a k tej satke . Ja proste LV a aj Marca Jacobsa milujem a nemozem si pomoct... Co uz so mnou. Tu satku nosim rada. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. júú, moje náušky! moc sa teším, dúfam, že dobre slúžia ;)

    BooBak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jaska.. Vsetci zavidia a chvalia ;) su uzasne ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť