search in this Website

štvrtok 10. júna 2010

Módna chuťovka / pánska ;)

   
    Tak tento mesiac bude tých módnych chuťoviek v mojom podaní asi trošku viac.. A čo. Môžem ja za to, že sa viem nadchnúť z toľkých vecí? :)

     Tento krát zavítame do pánskej módy. Chcete potešiť svojho chlapa doma? (alebo seba?:)) Doprajte mu absolútny módny hit, ktorý nielenže neskutočne dobre vyzerá, ale mňa položil na kolená :)

     Predstavujem Vám pánsku košeľu s kvetinovými detailami.. No nie je na zakusnuttie?  Tá košeľa samozrejme :)


Xoxo Katka
(Ps: ďakujem modelovi, dúfam, že ma nezabiješ, keď to tu nájdeš) ;)

4 komentáre:

  1. A proc ne:) Na leto se tyhle vzory hodi a pokud ti to chlap nosi, tak v tom nevidim problem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šatičky jsou z loňské kolekce značky Roxy.Tu značku nemám ráda, ale šatičky se mi líbily a byly ve slevě.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale nejake novinky ma Katka? myslim okrem tich modnych :)

    OdpovedaťOdstrániť