search in this Website

sobota 26. júna 2010

Desert Flower / Púštny kvet


Soundtrack


     Jeden z najemotívnejších filmov aké som kedy videla. Jeden z najkrajších filmov aké som kedy videla. Jeden z tých, ktoré musíte vidieť..

    
     Púštny kvet je filmovou adaptáciu bestselleru, ktorý napísala super modelka Waris Dirie. Je to príbeh, ktorý sama prežila, ktorý ju poznačil a s ktorým sa s nami podelila. Knihu som síce nečítala, ale film bol neuveriteľný. Napriek tomu, že som si myslela, že to bude povrchné zobrazenie "chúďatka", ktoré sa dostane na vrchol, film mal hĺbku. Hĺbku, ktorá Vás vtiahne do deja. Spolu s hlavnou predstaviteľkou Waris ( Liya Kebede) sa smejete, plačete a prajete si šťastný koniec :)




     Nechcem Vám hovoriť príbeh ani pointu, choďte si to pozrieť naozaj  to stojí za to. Aj keď tam nie je až tak veľa módy ako som možno čakala ja. Ale keď tá móda prišla narad.. :)))) Nepodarilo sa mi vygoogliť modely, ktoré stáli za hriech a dokonca ani neviem kto tie modely navrhoval, viem len, že sa mi páčili a že by som o nich chcela vedieť viac. Keď máte niekto nejaký typ: sem s ním.




     Myslím, že nie je pochýb o tom, že Vás tento čarovný príbeh dostane rovnako ako mňa. Silný príbeh a silné herecké (modelkovské) obsadenie sú predpokladom pre veľký úspech .Ale dosť bolo o filme. Pozrime sa aj na hlavnú predstaviteľku, neuveriteľne krásnu Waris - Liyu Kebede.



      Liya sa narodila 3. januára 1978 v Etiópii. Má 4 bratov a po skončení vysokej školy sa presťahovala do Francúzska, kde pracovala pre jednu prestížnu parížsku módnu agentúru. Neskôr sa presťahovala do Chicaga a keď mala 22 rokov vydala sa za Kassyho Kebede s ktorým má dve krásne deti. Chlapca (8) a dievčatko (4).
     Podarilo sa jej dostať na titulné stránky Amerického, Japonského, Španielskeho, Nemeckého a Talianskeho Vogue. Pracovala pre mnohé prestížne značky vrátane Dolce & Gabanna, Louis Vuitton, Escada, Gap, Emanuel Ungaro a mnohé ďalšie. V roku 2003 sa jej podarilo to čo pred ňou žiadnej inej modelke s tmavou pokožkou a to stať sa tvárou luxusnej kozmetiky Estée Lauder . Vedie vlastnú značku pod názvom Lemlem, ktorá spadá do kategórie Hand-made. Každý kúsok vyrobia ženy v Etiópii a časť výťažku z predaja putuje na rozvoj ekonomiky v Etiópii. 
     Okrem Desert Flower si zahrala aj vo filmoch THE GOOD SHEPHERD (2007) a LORD OF WAR (2006) a keďže kritika na jej úlohu  v Desert Flower je viac pozitívna ako negatívna určite sa môžme tešiť aj na jej ďalšie herecké role. ;)


Famózna Liya Kebede:



















     No nie je krásna? :) Liya, ktorá s ľahkosťou zvládla emočne náročnú a vyčerpávajúcu postavu mimochodom patrí k najlepšie zarábajúcim modelkám sveta..  Ja jej držím palce a verím, že na kinových plátnách to nebola jej posledná rola. 

Ako  sa páči Liya a film Vám?
Xoxo Katka

7 komentárov:

  1. Liya je skutočne krásna:) ..ako si ma namotivovala ..asi si pozriem ten film:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no, najprv som váhala, či si ten film pozrieť, ale tuším som sa už rozhodla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, ze Vas to namotivovalo. Naozaj to podla mna stoji za pozretie.. ;) Napiste potom ako sa Vam pacilo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. film som videla a dalsie 2 dni som nad nim este rozmyslala..uz som aj tu jej nadaciu pozrela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. keď som si na ten film pozrela trailer, tak ma to prinútilo vypnúť iný ktorý som práve pozerala a pustiť si práve Desert Flower:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chcela som povodne napísať komentár, ale ked som si vsimla, jeho dlzku tak som sa rozhodla napisat nieco viac... tak ak mate zaujem..

    http://the-life-of-snowwhite.blogspot.com/2010/08/pustna-waris-sposobujuca-vodopady.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nadherna je :) Ten film by som si pozrela.. Mozno zajtra :)

    OdpovedaťOdstrániť