search in this Website

utorok 15. júna 2010

Me & Fashion atelier 343

     Ak aspoň trošku sledujete môj blog asi Vám neuniklo, že v piatok 11.6.2010 sa konala v Bratislave prehliadka absolventov VŠVU pod názvom Fashion atelier 343. Áno ja som tam bola a áno ak ste tam neboli môžete ľutovať. :)

     Ja osobne som bola veľmi prekvapená, že prehliadka mala úroveň, šmrnc a naozaj sa bolo načo pozerať. Jasné, také mená ako Martin Hrča, alebo Slavomíra Vlasová predznačovali úspech, ale až takýto? ;)

Malá ukážka:



Podľa mňa najvydarenejšia kolekcia:



Neuveriteľná šov/ móda v podaní baletiek :



No a famózna kolekcia Martina Hrču tiež stojí celá za pozretie:



     No a ja som mala na sebe prudko farebné letné šatôčky zo špaciálnej kolekcie H&M, kabelku CD a topánočky z USA.
Xoxo Katka :)

8 komentárov:

  1. Aáách!! Líbí se mi ty šaty a zvlášť lodičky, jako z jiného světa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem. :) Aj ked teraz neviem, ze ci to bola rekacia na moje saty a boticky alebo na tie na prehliadke.. ale aj tak dikes ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, tak tie baletky, to ma fakt dostalo! Len som nerozumela, že čia to bola kolekcia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Evee no ved to, ze aj ja v tom mam chaos.. Bolo ich velmi vela a uz neviem pridelit mena k prehliadkam, ale ak ti to pomoze tak kolekciu ma na svedomi niekto z tychto:) : Elena Petrušková, Dominika Hladká, Blaženka Ostrovská, Barbora Krempaská, Lucia Ivanová a Pavla Tobková (ostatnými som si istá, že to neboli)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. baletky su od Eleny Petruškovej

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne vsetkych zdravim a dakujem za oznacenie mojej kolekcie za navydarenejsiu :)
    blazenka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéj za málo! Naozaj bola uzasna!

    OdpovedaťOdstrániť