search in this Website

pondelok 27. júna 2011

Módna chuťovka pánska / skrátka to skráťte


     Kdo umí, ten umí! :) ou jeh! Chlapi, okamžite zabudnite na dlhé nohavice k saku alebo košeli! Ukážte nohy! A že to sakra dobre vyzerá o tom sa hádam dohadovať nemusíme...! A že my tu na Slovensku a v Čechách máme tiež teplo? A že naši chlapi sa vedia tiež obliecť? Haló! Chcem to vidieť v našich uliciach! :)







Baby ukradnite Vašim polovičkám dlhé nohavice a trošku im ich skráťte. Veď na čo Vás majú.. :) 
Xoxo, Katka

17 komentárov:

  1. no nevim, jestli se mi to libi, spis mozna kdyby to bylo trosku delsi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na týchto konkrétnych chlapoch sa mi to páči, na mojom v žiadnom prípade :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. súhlasím s Timbo :) na týchto chlapoch to vyzerá super, ale keď sme boli v H&M s tým mojím a skúšal si niečo na ten štýl, a až tak sa mi to nepáčilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uuuuu, mne to uplne pripomina Schumanna zo Sartorialistu, presne jeho styl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nějak tomu nemůžu přijít na chuť..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sako k šortkám vyzerá úplne najviac! Môj chlap to tak nosí, nemusím nič strihať.) Skvelé fotky si vybrala, potrebujem inšpiráciu do práce, kochám sa.. .)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chlapi v kraťasoch na mňa vždy pôsobili smiešne s tými svojimi chlpatými krivými nohami :) ale v zásade nemám nič proti, ak je celkový styling dobrý. A hlavne- pánske šortky jedine do mesta alebo v "casual friday"!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak najprv, som rád, že Katka robí osvetu! :D
    Tento trend sa mi veľmi páči, je to také príjemné, proste stvorené na letné večery a tak (pretože cez deň byť v saku- uff-.... a viem o čom hovorím)
    Každopádne, ale aby slovenskí muži začali chodiť takto oblečení, tak to by museli najprv nosiť saká nie len na pohreby a svadby, ale aj tak vo všeobecnosti :D
    Ja tento trend nenosím, lebo na to nemám nohy :D yeah, a je to vonku! :D
    A BTW, Evee, krivé nohy vôbec nie sú len mužskou výsadou ;) Vieš koľko som ja videl ženských s celuitídou a špekmi alebo krivými nohami v ultra shorty shortkách... tak to je možno niekedy ešte väčší extrém (či nechutnosť)ako zarastené krivé nohy :D
    a ešte jedná vec, len v casual fridays? Ale no.... tak potom ženské odeté od hlavy po päty v bežné dni a výstrihy len vo verejných domoch! Yeah! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak Patrik. A ja mam aj tucne aj celulitidove a obcas aj chlpate a shortky nosim!:))

    Tak zacni aj ty lebo ta ukamenujem!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ke košili ano, k saku raději ne... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzera to super, len chlap s tym musi byt stotozneny, zzity a musi to byt jeho styl, lebo nasilu by to nevyzeralo dobre. Moj nema ani sako a do takeho niecoho by som ho nenatiahla ani nahodou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No, upřímně, toto je pro mě zaručená antikoncepce. Brrr... nemám ráda muže v krátkých kalhotech. Horší už je pak pro mě jen muž ve fialovém tričku. Teda, líbí se mi takové šortky, co zakrývají kolena. Tohle je na můj vkus moc krátké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Boze ludia, no comment :DBoze ludia, no comment :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Neviete čo je dobré.. čo už s vami.. :) veď ja si vás postupne prevychovám ...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kati,to asi nema zmysel. Darmo,ci si to niektore osoby priznaju, alebo nie,stale maju v hlave ideu o chlapovi pachnucom potom a tabakom. Nechcem byt tak priamy a pesimisticky,ale co citam komentare ci uz tu alebo aj na ostatnych blogoch kde sa rozobera tato tema,tak je to tak...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vypadá to velmi svěže a nově :) Možná kdybych neviděla tyhle fotky nedokázala bych si v hlavě představit jak by to vypadalo. Ale když jsem se na to koukla vypadá to fakt sportovně a elegantně :) Opravdu se mi tenhle pánský styl líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť