search in this Website

streda 22. júna 2011

Chcristian Louboutin F/W 2011

     Nie je pochýb o tom, že Christian Louboutin je umelec. Jeho diela (topánky) majú mnohokrát nevyčísliteľnú hodnotu a mnohé ženy túžia vlastniť aspoň jeden pár od tohto topánkového mága. 
    Nemôžeme sa teda čudovať, že všetky jeho kampane sú priam umeleckým skvostom a nie je tomu tak ani pri kolekcii určenej na zimu 2011. Peter Lippmann s ktorým Louboutin už raz spolupracoval sa aj tentokrát nechal inšpirovať klasickými obrazmi a nafotil sériu  fotiek, ktoré majú podľa mňa umeleckú hodnotu už aj samy o sebe. 






Čo sa Vám páči viac, nová kolekcia Louboutina alebo fotografické umenie Lippmanna? :)
Xoxo, Katka

16 komentárov:

  1. sranda, tak ma zaujali tie fotky, že som si boty skoro ani nevšimla :D super!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obidve sa mi páčia! Jedno dopĺňa druhé.

    Hlavne druhá fotka je prenádherná (a boty tiež!)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto fotky mi vyrazili dych! Sú úplne prekrásne,Lippmann je umelec s veľkým U.
    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. obidvoje :d úžane je to celé spravné, krásne nafotené, skvelý nápad.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je úžasné! Milujem jeho topánky a kampane.

    http://brenandfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neviem sa rozhodnúť čo sa mi páči viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líbí se mi i boty, i fotografie. Dohromady to působí jako celek... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aaaaaaach, ty poslední černé..... (slint)
    To jsou fotky? Aktuální fotky? U některých jsem si myslela, že jsou to historické malby... O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jezis Kacenka, no vsetky ich chcem! Keby sme tak boli milionarky, co?

    Krasny vikend tebe!

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Katka, ja Ta tusim komentujem po prvy krat. Uzasna tema, super spracovanie. Moja poklona :-) Som zvedavy, kedy taketo nieco das aj k nam na www.nevesta.sk Tie fotky su dokonale. Aj tie topanky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Co bych dala za to vlastnit jedny černé Loubotinky O:)

    OdpovedaťOdstrániť