search in this Website

utorok 14. júna 2011

Deti a opätky.. (?)

     Nie je tomu tak dávno, keď sa po internete roztrhlo vrece s fotkami "očarujúcej" Suri, slávnej dcéry Katie Holmes a Toma Cruisa. Dôvodom zvýšenej pozornosti paparatzov však nebola jej nežná krása, ale jej záľuba vo vysokých opätkoch. Milé dámy a páni, Suri Cruise má síce len 5 rokov, ale už behá po pláži v opätkoch. Áno, v opätkoch. A to nie len tak v hocijakých. Mnohé z nás by jej mohli závidieť desiatky párov od Christiana Louboutina, ale aj topánky na opätku od iných topánkových mágov.. samozrejme vyrobené na objednávku.  Príde Vám to normálne? Mne teda nie.







     Malá Suri má záľubu v móde údajne už od detstva. Uvedomujem si, že to v tomto prípade naozaj znie divne, lebo ONA JE DIEŤA! Hádže sa o zem ak si sama nemôže vybrať čo si oblečie a jej najväčšou záľubou je hneď po topánkach napodobňovať štýlové seriálové postavy. To, že ju časopis Glamour označil za jednu z najlepšie sa obliekajúcich  ŽIEN, je viac než smiešne a ani sa to neoplatí komentovať.. 


     Kde sú tie časy keď boli deti deťmi..? Keď bolo povolené behať v piesku na boso a keď sa deti hrali s hračkami namiesto toho, aby si celé dni v obchodoch vyberali novú garderóbu? Ja viem, sama mám čo hovoriť. Aj ja som údajne mamine nadávala ak mi nechcela obliecť sukienku, ale tlačila ma do nohavíc. Avšak, nepríde Vám toto prelínanie ženského a dievčenského sveta už príliš? Veď dieťa by malo byť v prvom rade dieťaťom. Kedy si užije tie bezstarostné časy keď nie v detstve?

A okrem iného, detské nožičky v high heels sú jednoducho nechutné a podľa mňa na tom nie je nič úžasné. Veď sa hovorí, že topánky na opätkoch robia ženu sexi. Naozaj chceme aby boli deti sexi? Haló..


      Nič ma nepresvedčí o tom, že k deťom opätky patria. Detské telíčko je predsa tak citlivé a vyvíja sa, že je absúrdne, keď niečo takéto rodičia tolerujú, nedajbože podporujú. Uvidíme kedy bude Suri známa vďaka tomu, že má zničenú chrbticu.. z opätkov.. ach jaj.. Aký je Váš názor?
Xoxo, Katka

25 komentárov:

  1. ja mam jedny topanky na opatku..mam 14 a myslim si,ze mne to uz tak neuskodi,skor som bola na to donutena,kedze som mala dost "pokazene" nohy od balerínok a slapiek..
    co sa tyka Suri..dieta by som neobvinovala,na vine su jej rodicia,ze jej to dovolia..zboznujem tieto "stars" ktore su vlastne taky isty ludia ako my,lenze maju viac penazi,tak sa vystatuju..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím s tebou. Vyrabějí se přeci hezké dětské boty a bez podpatků. Malá si akorát ničí nohy a páteř. Mojí známé dceři jsou 3 roky, sama si umí nakombinovat, co si vezme na sebe, ale podpatky v žádném případě nenosí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no, podľa mňa je to choré...
    nejde iba o ten sexuálny podtón, ale o to, že im to dodrbe celé svalstvo na nohe, postoj atď...
    a zvoliť Suri za jednu z naj obliekaných žien? What the fucking fuck? Jednak to decko sa mi absolútne nepáči (čo už len z Toma Cruisa môže dobré vyjsť:) a žena? Prisilné slovo...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ješiš, vždyť to ani nevypadá hezky! Přijde mi to spíš nevkusné! Nechápu...
    A souhlasím s Pastelkou - ona za to nemůže, je to vina rodičů!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja súhlasím tiež je to malé dieťa a úlohou rodičov je ju usmerniť a vychovať ...ona za to nemôže ...kde sú tie časy keď nám ( ja osobne som mala také detstvo )stačili na leto jedny cvičky a keď už boli zodraté odstrihli sme si špičku ...ďalšie topánky do kostola a ostatné topánky na obyčajne nosenie do školy alebo tak ... pamätám si ale že sme mali so sestrou jedny čierne topánky na malom nízkom opätočku a volali sme ich klopky ...milovali sme ich lebo krásne klopkaly po chodníku ....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. súhlasim ž ttot je vážne moc...nemôžu tvrdiť že má od malička zálubu v móde, preboha ved ona poriadne ani nevie čo sú to záluby..len napodobnuje čo je vo svete okolo nej...bodaj by ju zobrali niekam na sídlisko na pieskovisko nech sa spamatá...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. absolútne s tebou súhlasím! Je to priam nechutné. Už teraz sa tá hranice "veku a výzoru" tak posunula, že mne tipujú tak asi 20 rokov. Pritom mám len 15. A to nehovorím o 12 ročných "krásaviciach", ktoré si farbia vlasy každé 2 týždne na čierno, potom na blond, potom zase na čiarno... Je to strašné. A potom sa rodičia čudujú, že im 13 ročnú dcéru v bare niekto fikne. Niekedy fakt za všetko môžu rodičia :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ako milovník topánok a hódne vysokých opätkov musím povedať: DETI A OPATKY - TO NIKDY! NIE! NEJDE TO K SEBE!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. v dnešnej dobe je svet naozaj strašne čudný... :/ Žiaľ takéto veci my ovplyvniť nevieme.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je to hrozné, úplne súhlasím s celým článkom, do bodky! Ja vďačím svojím rodičom, že keď som mala 5 alebo 10 rokov tak ma nepchali do takých topánok, chudák dievča, keď bude o 5 rokov plakať nad tým, že jej odchádza chrbtica nech sa nečudujú :/ je to smutné...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak to je naprosto šíleně vždyť si uplně zničí nohy , a záda.
    tohle asi nepochopím

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nemám nič proti, keď rodičia obliekajú deti pekne a vedú ich k tomu, aby sa samy neskôr pekne obliekali, aby nemali "na háku". Aj slávnostné šatičky s "klopkačkami" sú ešte OK. ale podpätky, dizajnérske veci a podobné nezmysly u detí a navyše na bežné nosenie, to už ide za všetky hranice.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bože, je to šílené! Vždyť je to jenom dítě! I mě je 14 (skoro) a podpatky jsem neměla v řivotě na sobě, ano jednou jo a to na plese, ale podpatek byl miniaturní! Nepochopím...chudák dítě.

    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Článek jsem také před časem četla a moc jsem tomu nechtěla věřit. Nepřijde mi to normální... vůbec! A především ze strany rodičů, kteří toto dopustí. Nejen, že si ničí nožky a ani to nevypadá pěkně. Co mě ale mrzí nejvíce, že je opravdu připravena o to nejhezčí - a to je právě to krásné dětství, se vším všudy...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. skvele napsane! tento svet je naruby, podpadky jsou jeste to mensi zlo, kdyz se to srovna s darkem v podobe plasticke operace na zvetseni prsou pro myslim deviti-letou holcicku od sve mile maminky, nebo jine hodne materske duse, pichajici svemu diteti botoxove injekce... A ano, vsechno je to na rodicich...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. uplne suhlasim, nechapem tych rodicov, ze jej to dovolia (aj ked oni tiez asi nebudu uplne normalni), som zvedava, co bude robit, ked bude starsia... a vyhlasit ju za jednu z najlepsie oblecenych zien? WTF?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Je to chore, hlavne na vyvyjajucich sa nozickach a kostiach, ktore sa jej zdeformuju... Nehovoriac o nenormalnych sumach, ktore davaju na jej satnik. Som fakt zvedava, co z toho decka vyrastie

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Deti v opätkoch? Big NO - NO! To je mega škaredé a nesprávne.. ale treba viniť rodičov..

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Naprosto s Tebou souhlasím. Nemyslím si, že 5ti leté dítě ví, co je to pojem móda. Rozhodně bych takovému dítěti nedávala poty na podpatku, vždyť její tělo se vyvíjí...
    Chjo, profackujte svět! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. well, nice blog :)
    come see mine:
    http://aleksanndra-kwasniewska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. "tú mač"... tak by som to charakterizoval...

    myslím si, že ak rodičia vedia určiť dieťaťu hranicu, čo áno a čo nie, tak sa v šatníku dieťaťa so zdravozmýšľajúcimi rodičmi neobjavia topánksy s opätkami... tie patria Vám, ženám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak tohle je fakt síla! Není nic dobrého na tom, když dítě dospívá moc rychle.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Já si myslím, že třeba když dítě(holka) má vlastní úsudek a dokáže se rozhodovat samo a chodí do školy a už je prostě starší, tak by mu menší podpatky nemusely škodit. Ale plně s tebou souhlasím, tohle dávat malinké holčičce je pěkná blbost.

    Já mám -náct a mám i osmicentimetrové kozačky a platformy, ale jsou pohodlné a umím na nich chodit. A třeba pěti centimetrový podpatek je zdravý, takže nevidím překážek, proč bych ho nemohla nosit...

    OdpovedaťOdstrániť