search in this Website

nedeľa 15. januára 2012

Plesová sezóna 2012

     Otvorenie plesovej sezóny pre rok 2012 máme viac, či menej úspešne za sebou. Niektoré dámy sa odprezentovali, tak ako sa patrí, iné sa stratili v dave. Medzi  tými, ktoré určite zaujali, patria aj tie, ktorým róbu navrhol slovenský módny návrhár Boris Hanečka, ktorý aj tento rok kraľoval Plesu v Opere. 

Medzi najlepšie oblečené dámy na tohtoročnom otváracom plese sezóny patrila aj speváčka Jamelia, ktorej šaty navrhli tamojší návrhári Boris HanečkaHana Převrátilová.


Ďalšou celebritou, ktorá uprednostnila Borisa Hanečku bola aj Lucia Hablovičová. Okrem toho, že šaty jej náramne pristanú, Lucia zvolila aj minimum šperkov a vhodne má upravené aj vlasy, vďaka ich vypnutiu úplne žiari! Takto nejako to vyzerá, keď sa skĺbi fyzická krása s módnym umením. Bravó.


Nela Kočišová si na ples zvolila šaty od famózneho Fera Miklošku. Šaty som videla už na Mikloškovej prehliadke, avšak bez fialovej mašle. Musím povedať, že práve táto mašľa, ktorú mnohí kritizujú mi príde ako veľmi vhodným doplnením celkového dizajnu šiat. Ani veľký výstrih, ani robusný náhrdelník mi nevadia, práve naopak ako celok sa to vynikajúco dopĺňa.


Fera Mikloška uprednostnila aj Eva Urbaníková. Možno je to len zlým svetlom, avšak odtieň červenej mi v tomto prípade veľmi nesadol. Zaujímavá je ale farebné skĺbenie červenej a fialovej, farieb ktoré na prvý pohľad vôbec nekorešpondujú, no na druhý pohľad od nich neviete odtrhnúť oči. Adela Banášová bola pre mňa tento rok malým sklamaním. Naproti tomu v akých prenádherných šatách sa predviedla v tanečnej šou Let´s dance, mi v týchto šatách skôr zaniká ako vyniká. Aj keď oceňujem zvolenie červenej farby, ako charitatívnej farby tohtoročného Plesu v Opere, čakala som viac.


Prenádherné šaty predviedla  Andrea Cocherová, zástupkyňa hostiteľa Plesu v opere. Kamienkami zdobený vrh, jemné doladenie šperkami a kabelkou. Prirodzený neprehnaný účes.. Tomuto naozaj nie je čo vytknúť.


Zdá sa, že tohtoročnou farbou Plesu v opere bola čierna. Zažiarila v nej aj fotografka Jana Keketi, ktorá oslňovala v šatách od Jany Mrvovej. Čipka, holý chrbát a perfektný strih šiat. Jana sa odprezentovala naozaj famózne. Koniec koncov, tak ako každý rok.


Čipku i keď v bielom prevedení si zvolila aj Zlatica Puškárová. Tú tento rok obliekla návrhárka Jana Pištejová. Aj keď trošku v svadobnom podaní, napriek tomu s patričnou eleganciu a červenými doplnkami predviedla Zlatica šaty, ktoré jej naozaj sadli ako uliate.


Sisa Lelkešová Sklovská vsadila na zahraničnú tvorbu a na ples prišla v ligotavých šatách od popredného svetového návrhára Elie Saab. Šaty, rovnako ako aj ich farba jej veľmi pristali. Šperky, len podtrhujú jej krásu, čo mi však nie celkom sedí je účes. K tak výrazným šatám by som volila prirodzenejšiu úpravu vlasov.


No na koniec dámy, ktoré ani tento rok svojou róbou nič nepokazili, ale mojim subjektívnym názorom je, že v šatách z minulých ročníkov zažiarili o niečo viac...

Andrea Heringová 
 (Tento rok sa predviedla v šatách od Diora, minoloročné šaty však boli len lacnejšou kópiou od tohto svetoznámeho módneho domu.)

Emília Vášáryová

Silvia Šarközyová


Ak by Vás zaujímali rady, ako byť tento rok na plese za hviezdu, nevynechajte ani môj článok pre časopis Nevesta : "Ako pretancovať plesovou sezónou bez chýb.." :) (strana 104)

Xoxo, Katka

4 komentáre:

  1. Mne sa úplne najviac páčila Zlatica. V tej záplave čiernej svietila v bielej čipe a vyzerala naozaj famózne. Prepadla u mňa Zdena Studenková a Adela..fakt sklamali

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucia, Nela, Andrea- súhlasím s Tebou, naozja prekrásne :)
    Jana Keketi je pre mňa víťazka večera :)

    Studenková, Adela- no katastrofa...
    Ale Evitine šaty- mne sa teda absolútne nepáčia, ani jej celkový look.

    giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hablovičová a Keketi!! :) a díky za info o návrhároch, o Hanečkových šatách som vedela, ale o tých Mikloškových nie..teda nie že sú od neho :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí ty třetí šaty, akorát tu mašli bych utrhla, ta už mi přijde moc. Jinak krásné modely!

    OdpovedaťOdstrániť