search in this Website

pondelok 27. septembra 2010

Gerard Butler novou tvárou L´Oréal

    Dnes som sa dozvedela , že môj obľúbený sexy herec sa stal novou tvárou Men Expert Hydra Energetic pre L´Oréal. Sám k tomu povedal len: "Teším sa zo spolupráce s L´oréal. Vždy som mal rád kvalitu a inováciu ich produktov." Neviem či je ten prípravok dobrý, ale už teraz viem, že sa teším na jeho kampaň! ;)


Čo vy a Gerard Butler? Poznáte ho vôbec? ;)
Xoxo, Katka

4 komentáre:

  1. biancaprincipessa.blogspot.com

    Ano na toto hovorim ANO ANO ANO:))) vidim ze vystriedal M. Foxa co je celkom aj skoda, ale kedze je to Gerard tak moze byt:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moze byt:)

    http://www.styleeeblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sice lostaka som viacej zrala, nepohrdnem ani butlerom, aj ked na takyto produkt si skor predstavujem niekoho s tvarickou staby detska prdelka, aby to bolo "akoze vidiet" tie ucinky toho kremiku, a butler mi pride ako statny zarasteny drevorubac co sa nikdy neholi...ale pozerat by sa nanho dalo a este mu to zozeriem aj s navyjakom:D
    btw tem kremik pre chlapcov je celkom fajny, moj chlapisko ho pouzival, prijemne vonia ako kolinska a aj celkom dobre hydratuje:) fajny darcek

    OdpovedaťOdstrániť
  4. If some one needs to be updated with most recent technologies then he
    must be pay a quick visit this web site and be up to date daily.


    Stop by my weblog - home cellulite treatment

    OdpovedaťOdstrániť