search in this Website

štvrtok 6. februára 2014

Valentínsky outfit 6x inak - zažiarte!

     Či už Valentín ako sviatok uznávate alebo nie, každá žena má občas chuť a plné právo zahviezdiť, zažiariť, byť kráľovnou večera. Romantická večera vo dvojici mi príde ako vhodná udalosť pre prevetranie nových šiat z Vášho šatníka. Aj preto, že šaty robia človeka a aj preto, lebo vyzerať dobre, znamená cítiť sa dobre som pre Vás pripravila 6 alternatív valentínskeho stylingu. Inšpirujte sa ;)


Kráľovná večera
Stálica vo svete módy, kombinácia čiernej a bielej, je výbornou voľbou aj v tomto prípade. Zaujímavým oživením tejto sezóny sú geometrické tvary a línie, ktorými určite nič nepokazíte. Noblesnosť Váš outfit nadobudne zvolením vhodných doplnkov. Skúste napríklad prevetrať perly po babičke :)
Royal Valentine´s day



Romantická duša
Kus romantickej duše sa hádam nachádza v každej z nás. Ak máte chuť Valentína stráviť naozaj romanticky, bude slabo ružová v kombinácii s čiernou v tomto prípade krok správnym smerom. PS: kvetinová potlač je stále in.
Romantic Valentine



Večná rebelka
Valentína veľmi neuznávate, ale aj tak máte chuť urobiť svojmu partnerovi radosť a stráviť s ním pekný večer? Sviatok zamilovaných nie je len o šatách. Vymente ich za krátke nohavice alebo zvolte iný rafinovaný doplnok, ktorým urobíte radosť predovšetkým sebe! ;)
Rebell Valentine



Sexi Valentínka
Buďte dračicou a nebojte sa siahnuť aj po výraznejších kúskoch. Nezabúdajte, že žena vie byť sexi aj bez výstrihu. Zaujímavé topánky, alebo sako? Prečo nie. A ak do Vášho stylingu zakomponujete malé ružové alebo červené detaily, ako napríklad rúž, máte vyhraté.
sexi Valentine's Day



Komfort na prvom mieste!
Nie vždy je nálada na bujaré oslavy a sexi šaty. Ak máte chuť cítiť sa pohodlne nesilte to. Poobhliadnite sa po príjemných materiáloch a skúste zvoliť výraznejšie doplnky.
Comfort Valentine



Valentínska červená! 
Poznáte vhodnejšiu príležitosť na červené šaty ako sviatok zaľúbených? Ja nie. Červená nie je len symbolom lásky, ale aj sebavedomých žien. K červeným šatám stačia jednoduché doplnky. Napríklad taká obrovská kytica červených ruží sa k Vám určite hodiť bude :)
Valentine´s day in red


Krásneho Valentína :)

3 komentáre:

  1. Dobrý deň, ja som Josef Lewis. Spoľahlivý, oprávnený a akreditovaný veriteľ. Vypožičiavame všetky druhy úverov veľmi rýchlo a jednoducho, osobný úver, automobilový úver, úver na bývanie, študentský úver, podnikateľský úver, úver Inventor, konsolidácia dlhu. atď

    Získajte dnes schválené podnikové alebo osobné pôžičky a získajte finančné prostriedky v rámci toho istého týždňa aplikácie. Tieto osobné pôžičky môžu byť schválené bez ohľadu na váš kredit a je tu veľa šťastných zákazníkov, aby túto zálohu podporili. Ale dostanete nielen osobný úver, ktorý potrebujete; dostanete najlacnejšiu. To je náš sľub: Garantujeme najnižšiu sadzbu za všetky pôžičky s voľnými kolaterálmi.

    Snažíme sa ponechať pozitívny a trvalý dojem prekračovaním očakávaní mojich zákazníkov vo všetkom, čo robím. Naším cieľom je zaobchádzať s dôstojnosťou a rešpektom pri súčasnom poskytovaní najkvalitnejších služieb včas. Žiadne sociálne poistenie Požadované číslo a žiadna kreditná kontrola sa nevyžaduje, 100% zaručená. Ak máte záujem o úver a máte podvody, prosím, okamžite odpovedzte pomocou nižšie uvedených podrobností.

    E-mail: progresiveloan@yahoo.com
    Call / WhatsApp: +16626183756 ďakujeme



    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikdy som si nemyslel, že zverejním túto správu. Stala sa skvelá vec, ktorá zmenila môj svet. Dostal som úver, úspešne som splatil svoje dlhy. život sa teraz cíti dobre. Bol som zadĺžený, súrne som potreboval peniaze. Niekoľko online spoločností, ktoré som kontaktoval, mi nemohlo ponúknuť peniaze, pretože som nemohol zaplatiť poplatok za spracovanie. moja priateľka Emilia ma odporučila na lapofunding960@gmail.com, podal som žiadosť a podpísal som ich zmluvu s právnikom. ak potrebujete čestnú spoločnosť, ktorej môžete dôverovať pri žiadosti o úver, dôrazne vám odporúčam kontaktovať lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť