search in this Website

sobota 7. mája 2011

Katka Bašková alias výherkyňa súťaže o najväčšiu topánkovú maniačku! :)

Tak teda nakoniec predsa! :)) Aj vďaka Vám a Vašim hlasom som vyhrala súťaž v Emme o najväčšiu topánkovú maniačku! 

Všetkým, ktorí ste ma podporovali a najmä všetkým tým z Vás, ktorí ste mi posielali hlasy, patrí moje obrovské
ĎAKUJEM! 

Víťazná fotka:

Pre viac fotiek a informácii o projekte /súťaži/ kliknite SEM.

Vyhrala som poukážku v hodnote 1000 EUR na nákup topánok v Humanicu. :D Takže ešte raz obrovská vďaka! :*

A pre tie z Vás ktoré milujú topánočky tak ako ja, pridala som niekoľko topánočiek, ktoré mi veľkostne nesedia do môjho minibazáriku. Tak mrknite! :)

Xoxo, Katka

24 komentárov:

  1. to je úžasné! gratulujem! ;)

    uži si výhru!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, gratulujem :)

    http://brenandfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratulujem! Aj ja by som chcela! tak nam potom ukaz, co si si kúpila :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. blahozelam Katka :) naozaj velmi urpimne, zasluzila si si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super... blahoželám :))) uži si poriadne výhru!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uaaa,gratulujem!! aj ja by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. gratulujem! hlavne pofoť všetko, čo za tých 1000 eur nakúpiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Asi Vas sklamem damy, moj blog nie je o tom co nove som si kupila a tak to asi aj zostane... ;)

    A okrem toho neziskam plnych 1000 eur plati sa z toho dan a neviem co este... Budem rada ak mi zostane 500

    OdpovedaťOdstrániť
  9. supeeer Kati, to teraz s tou poukažkou ich budeš mat ešte viac :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Katko to je skvělé, pořádně si to užij!!! Fotky se moc povedly a přinesly ovoce;-). Krásný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no vidisss. supiiiiiiiiiiii!!
    Tak predsa!!
    Velka gratulaacia!
    Aj tak si bola najlepsia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratz! Vedela som, že to vyhráš! Veľmi sa tešííím!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tyjoo, gratuluju!! tak to se tesiim na nove boticky! spoustu boticek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. s touhle fotkou jsi to nemohla nevyhrát! :) gratulace

    OdpovedaťOdstrániť
  15. uzasne, musis mat strasnu radost!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pozrela som si konkurentky a nedivim sa, ze si vyhrala. Fakt super napad! Dufam, ze niekedy ukazes aj svoje Loubs:)

    OdpovedaťOdstrániť