search in this Website

streda 30. marca 2011

What the fuck?

      Už mesiac sa na Slovensku a v Česku môžete stretnúť s netradičnou, zaujímavou, ale najmä kontroverznou kampaňou Fashion TV. Reklama využíva známu anglickú skratku WTF (what the fuck) ako zrkadlovú obmenu svojej skratky FTV.

    Za týmto nápaditým spojením stojí agentúra Vaculik Advertising a podľa ich vlastných slov "Televízia Fashion TV nie je určená celému Slovensku, jej cieľovou skupinou sú ľudia, ktorí niekedy radi šokujú a cítia sa výnimočne. Sú to tí, ktorí pri pohľade na vyblýskaný nápis WTF pochopia, že televízia, ktorá takto komunikuje, bude odvážna a nekonvenčná, tak ako oni.“



     Ja osobne si myslím, že je to výborný nápad ako prilákať určitú vekovú kategóriu. Pejoratívny podtón reklamnej kampane zaručí diskusiu ako v médiách, tak aj medzi samotnou cieľovou skupinou a jej netradičnosť zabezpečí pozornosť aj tých ostatných...

Čo vy? Stretli ste sa už s touto kampaňou Pobavila Vás ? Urazila Vás? Aké emócie vo vás vyvoláva? Dajte mi to vedieť! :)


PS: Ak máte radi topánočky rovnako ako ja, tak verím, že oceníte moje zapojenie sa do súťaže o topánkovú maniačku a podporíte ma! :) VIAC INFO TU!


Xoxo, Katka

22 komentárov:

  1. Nestretla som sa snou, a ked som si ju googlila nepobavila ma ani ma nezaujala a ani sa mi nepaci :)asi nie som ta vekova kategoria :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pamatuju, jak si me kratce pred svym vznikem natacely na jedne party do ilustracnich obrazku... nikd\y jsem se lae nevidela :o(((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já myslím, že Fashion TV je z velké části právě pro tu věkovou kategorii, kterou se snaží touto novou kampaní zaujmout. Mě se to líbí, jde to s dobou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. videla som túto reklamu v podchode a ostala som trochu zarazená...svoj cieľ (upútať) to splnilo... neviem či touto cestou by sa mal uberať reklamný trh ale kým takýchto podobných nie je veľa...tak prosim... len som sa dnes pozastvila nad tým, že kam to už spejeme... napadlo ma to pri zhliadnutí nového klipu od rytmusa k pesničke jebe... no nič iné ako slovo jebe tam skoro ani nepoužíva... áno je pravda, že aj v zahraničí v každej pesničke nadávajú a vulgarizmy sú v móde ale chceme to tak naozaj???

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Baby ďakujem za názory.. :)

    Lavander tiež ma tá pesnička zarazila...
    Je fakt, že keby bol takýchto reklám trh presýtený asi by to bolo moc.. Ale tým že je "prvá" resp. jediná na trhu tak mi to príde zatiaľ OK. :) i keď treba uznať, že veľmi výchovný charakter to nemá.. :) Som zvedavá ako budú mamičky vysvetľovať keď sa ich prváčikovia spýtajú : mamí a čo je to to WTF? :D
    ďakujem ti za názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a proč ne, kontroverzí věci budí pozornost a negativní reklama je taky reklama, že: .-)))
    http://natalbernard.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ju akurát dva dni dozadu nalistovala tuším v Madam Eve, pozerám, čítam, čítam znova...pár sekúnd som na to čumela! Viac, ako na ktorúkoľvek inú reklamu. Myslím, že účel splnený, zaujala.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Uz som ju videla a paci sa mi ten napad, uplne ma to pobavilo :D Mam rada slovne hracky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja jsem si toho este nevsimla.
    Ale me se to libi, minimalne kvuli tomu,ze wtf pouzivam pomerne casto:-D hlavne ve vecech, ktere se nechce komentovat a je tim jasny muj postoj;-)ale ftv wtf?:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja neviem aku vekovu kategoriu to ma zaujat ale keby som nevedela o co ide tak ma ani nenapadne to zistovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hehe, nie, nestretla som sa s nou, kedze na Slovensku nezijem. Ale pobavilo ma to. Myslim, ze je to sranda. Dobry napad.

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Slyším o tom poprvé, takže jsem si ještě nevytvořila žádný názor

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tá reklama úplne splnila svoj účel, like it! :) PS: Strašne pekne ti ďakujem! Ten komentár, to bola úplne najväčšia poklona! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Blueberry celkom som nepochipila co tym chces povedat.. A co ze ju mate uz dva roky..(?)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobra kampan, rozhodne uputa!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ty květovaný balerínky stály 6 liber a ty žlutý i proužkatý stály jenom 4 libry a ty šedý kecky dokonce 2 :D hroooozně levný to tam je.. :) A pritom balerínky, co mám z loňska z primarku mi vydržely ok až do teď. takže celkem kvalitní:))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. videla som ju minule z električky, prvé č mi napadlo bolo že super :D a dúfala som že to bude nejako spojené s pridaním FTV do niektorých kábloviek..ja FTV totižto nemám ale chcela by som :D
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. reklamu u tebe vidím prvně a docela se mi líbí, jiank teda musím pochválit úžasné topánkové fotky, jsou fakt bomba! jsem tvůj další follower :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Děkuju moc za pochvalu a že jsi můj follower :-) a zrovna jsi mi kápla do noty, protože video na rybí cop jsem zrovna ted přidala :-D, úplně mi čteš myšlenky :-DDD.....

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Kampan je jednoducha, minimalisticka so zamerom uputat a aby sa o nej hovorilo. SPlnila obe poziadavky- zaujala a hovori sa o nej. Nejako extra sa mi nepaci, ale ani ju "nezatracujem", ide to akosi mimo mna...
    a btw, nie som si isty, ale takto podobne mal riesenu propagacnu kampan aj serial Gossip Girl v USA, tiez hlavnou castou bola skratka "WTF" /asi aj G/, ale ako vravim, nie som si isty, tak ak sa mylim, opravte ma niekto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Want To Increase Your ClickBank Traffic And Commissions?

    Bannerizer made it easy for you to promote ClickBank products using banners, simply visit Bannerizer, and grab the banner codes for your favorite ClickBank products or use the Universal ClickBank Banner Rotator Tool to promote all of the available ClickBank products.

    OdpovedaťOdstrániť