search in this Website

pondelok 2. augusta 2010

Módna chuťovka / tip na shop ;)

     Ako som si tak blúdila po internete a hľadala, čo si opäť objednám narazila som na túto podla mňa absolútnu vychytávku : 
Brošničky na topánočky :)


     Podľa mňa perfektný nápad ako dať novú tvár jednofarebným balerínkam , ale aj  topánočkam na opätku.  Vyzerá to zaujímavo a veruže mňa to zaujalo. A veľmi. :)




     Túto nádheru a nápad má na svedomí evidentne talentovaná Marcela Fülöpová, ktorá pod prezývkou maculienka predáva svoje výrobky na www.sashe.sk

     Páči sa mi, že Vám vyrobí brošničku aj podľa želania, a tak si ju môžete nakombinovať podľa vlastnej chuti a topánočiek :) 
     Sama o svojom nápade povedala: "nejak neriešim prečo, začo, načo ma niečo napadne, proste to  príde mám to v hlave a neposedím až kým to nevytvorím ;) ja rada nosím také farebné všeliake topánky a jedny mám obyčajné čierne baleríny, ktoré ma nudili, tak ma napadlo žeby som ich mohla čímsi skrášliť "

     Jej galéria a nápad s vylepšením topánočiek určite stojí za povšimnutie. Som rada, že nám po Slovensku behá čoraz viac talentovaných ľudí... :) Ja Marcelke držím palce. A ako sa páči tento unikát Vám? 
Xoxo, Katka

7 komentárov:

  1. super napad :) mam silny tusak, ze si od nej nieco kupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh, skvelý nápad ! Možno si aj ja pokúsim niečo také vyrobiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. akurát dnes som na sashe obdivovala takéto zamatové brošne na topánky. Zdá sa, že Marcela inšpirovala aj ďalších
    paanda

    OdpovedaťOdstrániť