search in this Website

utorok 27. júla 2010

módna chuťovka / pánska

Scott Campbell pre Louis Vuitton Spring 2011 menswear

     Na Parížskych týždňoch módy spôsobili poprask modeli potetovaný logom LV. Môže za to práve spomínaný Scott. :) Ten nielenže tetoval, ale má prsty aj v krásnych "potetovaných" kabelách určených pre pánov. (Tú na prvej fotke by som mimochodom kľudne privítala aj ja). 
     Nikdy nepochopím ako sa mužom môže všetko zmestiť do vreciek.  A  taktiež nikdy nepochopím  ako si muž môže napr. k obleku vziať igelitovú tašku. (Že Čuchorka:)) Napriek tomu, že neobdivujem malé pánske tašky krížom cez plece, kebyže vidím chlapa s takouto kabelou asi by som sa otočila. :) Čo na pánske kabely hovoríte Vy? A ako sa Vám páčia tieto? Lepšie ako igelitky, či? ;)
Xoxo, Katka




5 komentárov:

  1. Milujem milujem milujem! :D co dodat, som velkym fanusikom ,zatial mam dve a chcem viac! :D
    a z tych na obrazkoch by som bral vsetky... :) LOVE IT

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no tak zaprve
    kebyze hentake tetovanie si da moj priatel, tak ho zabijem :D ale myslim ze to je len malovane, teda dufam.
    zadruhe, ie tasky su podla mna prilis nacancane. na panoch mam radsej strohejsi styl. nie ziadne vzory a obrazky, jediny vzor ktory sa mi paci na chlapoch, su pasiky, pripadne kocky :D:D:D Nie je nad jednoduche kozene (kozenkove) alebo platene tasky bez vselijakych tych serepeticiek ale zaujimaveho strihu ;) tot moj nazor

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tú prvú by som privítala aj ja. nie si sama teda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hm...já ti nevím Karle, ale konkrétne taška s obrázkom toho "čínskeho koňa" mi pripadá ako taká lacná gýčová verzia z Miletičky :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. koňa nemusím ani ja :D ale ináč... hmm... až mi srdce poskočilo :)

    OdpovedaťOdstrániť